Hallå , vi är här nu...........

Dagens sötnos går till...

Lissan,numera kallad Certan  ;)




Liten snabb uppdatering på vad vi har haft för oss.

Utställning i Vännäs 13-14 juni

1, 1kk, Bt 3 med CERT!!!!!!!
Jag tappade hakan och skakade i hela kroppen,
min lilla "snuffla"




Å så kul vi hade sen vädret till trots.

Midnattsolsutställning i Gällivare 27 juni

1, 1kk, BT 1, Cert Cacib Bim
Vilken glädje. Skakis i hela kroppen




BIR blev Litzis "kusinbarn" Bruno



Vilken energikick.
Sambon frågade lite försiktigt på hemvägen om jag tagit nåt!?!
Cert, Cacib  Bim sprutade det ur munnen.
Ja jag har inte hämtat mig ännu. Så glad, så himla glad.


Tillbaka blick

Från fönstret på sommarstället är denna bild tagen.
Någon som vet vad det är ?



Skolåret avslutades med att fira sambons dotter som tagit Studenten
 Huja vad duktig hon har varit.





Midsommar på ön blev en ovanligt kylig historia.


Vädret var kyligt och
dessutom upplevde damerna/flickorna vår första förlust i den årligt
återkommande fotbollsmatchen, aj aj aj. Det svider ;)

Några av våra nyckelspelare var borta tyvärr men  nästa år tdå ar vi dom!


Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

VI SÄGER BARA GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!! Igen;)



Primo hoppar av glädje för att ha en sådan tjusig "donna" till syster! Hujja här nere är det så fruktansvärt många Lagottisar som ställs ut....så vi kommer aldrig komma så långt, men 1 har vi ju! Super skojj för er...men du är ju så duktig på "ställa", jag kan inte få Primo till att stå sådär...eller jag vet inte hur man tränar och sen tycker jag ju inte det är så skojjigt heller....



Kramis på er från ett olidligt hett Linköping!

Postat av: Therez

Grattis ännu en gång till Cert och Bim!!

Jag är också hög än,tänk att våran lilla kille blev BIR och fick CERT han har ju precis fyllt 1 år.

Du får hemskt gärna skicka bilden på Mail,jag kan inte kopiera från din sida det funkar inte// Therez

2009-06-29 @ 00:00:53
URL: http://lagottoalfons.elza.dinstudio.se
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Vi skakar också fortfarande av lycka. Tänk så duktiga ni är.!!!!!

Behöver jag säga att vi är sååå stolta?

Liq tycker det är bra att dottern går i hennes tasspår.

Kramarna

2009-06-29 @ 01:03:05
URL: http://lagottoflickorna
Postat av: Stella och Doris med matte Lotta

Åh va kul att få läsa lite om er igen, vi har saknat er!!!



GRATTIS till Litzis framgångar, så roligt!!! Vi ska allt prova med Doris när hon blir lite större!!!



Ha det gott och njut av allt!

2009-06-29 @ 07:50:52
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: Birgitta

Många, många grattis till framgångarna i Gällivare, kramar.

2009-06-29 @ 08:13:18
Postat av: Ulrika

VILKEN BRUD!

Grattis!!!!!

Tänk att jag varit handler en gång till pangbryttan!

2009-06-29 @ 09:20:49
URL: http://lagottotito.blogg.se/
Postat av: Sussie

Grattis igen! Det var så roligt att råka på dig i all glädjeyra.

2009-06-29 @ 09:33:41
URL: http://qarroqaramell.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie o Totti

Grattis!! Förstår din reaktion. Vilken glädjeyra.

Om husbilen förirrar sig ner mot Stockholmstrakten i sommar är ni välkomna att titta förbi.

2009-06-29 @ 10:11:36
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Carina

Jösses - vilken utställningssvit ni startat!!! Håller alla tummar att sviten håller i sig även nästa helg! Kanske går super för er att charma skatan Soili ;)

Tänk vännen - Nu är champinjonen nära!

Både Grattis o Lycka-till-Kramar från oss på Fireblaze

PS: Diva Drottning skickar en Lycka-Till-Slick!

2009-06-29 @ 13:54:12
URL: http://www.fireblaze.se
Postat av: amanda&hamlet

heeej!!

oh vad roligt för lissan!! bara ett kvar så är hon champinjon sen som pappa säger :D



vår lille skorv har ett litet överbett så det blir ingen utställning i augusti, men när alla tänder är tappade och ersatta av nya (mindre vassa) då ska vi till veterinären och kolla läget och sen ska vi förhoppningsvis kunna åka på uställning!



snart ses vi ju också!

kramar!!

2009-06-29 @ 19:55:27
URL: http://livetmedvalp.blogg.se/
Postat av: Monkan

Tessan och "pälsbollarna": Tusen tack. Hoppas värmen håller i sig tills vi kommer neråt. Kram



Therez:Underbart. Jag skickar bilderna.

alla strövelstorpslagottona: Ja , hon är sin mor upp i dagen prinsessan.



Stella och Doris med matte Lotta: Å TAck. Det är klart att lilla halvsyrran Doris ska vänstervarva.

Birgitta, TAck min vän. Nu vet jag också hur det känns:)



Ulrika:Japp och det var efter det som saker började hända....

Sussie: Tack och detsamma.

Britt-Marie o Totti:Tack så jättemycket och tack för inbjudan.

Carina:Tackar tackar, Jag tror inte jag gått den charmkursen ännu......Det blir i alla fall kul att vara på hemmaplan. Pussa på sötnosarna.

amanda&hamlet: hi hi Nu har han börjat yra om kantarell. Ja du vad jag längtar att träffa er och Hamlet



2009-06-29 @ 20:15:00
Postat av: Torsten

Grattis-pussar till er!!! Jag blir så himla mallig över att vara Litsis kompis....

Vet du vad, Monkan....Jag har varit stilla på klipp-bordet idag.....Jag kan om jag vill!!!

Puss o kram till er alla!

2009-06-29 @ 21:44:53
URL: http://www.prinstorsten.bloggagratis.se
Postat av: Monkan

Torsten:Du kan allt Du vill, lilleman,Kramarna

2009-06-30 @ 11:03:50
Postat av: Oona

Beautiful lagotto girl ! :) I'm from Finland and I have a curly girl from Hopeanuolen kennel.

- Oona

2011-09-26 @ 18:02:52
URL: http://www.hissutus.blogspot.com
Postat av: cv writer

mycket intressant artikel, vill jag tacka författaren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback