Vintern rasat ut

...och hela baletten.
Även jag rasade ut eller rättare sagt rasade in.

Efter en tradionell manskör på torget och ett mindre tradionellt vårtal
så blev jag övermannad av min värkande nacke.

Mina planer på att fila på det sista i min inlämning för instruktörsutbildningen fick jag lägga på is.
Sitta ute och grilla korv var inte heller att tänka på.
 Inte ens en promenad med mina krullisar fanns på Agendan.

Grejen var den att jag åkte bil med en kompis till torget för att lyssna på sångerna till våren.
Hon är inte den mest smidiga chauffören om jag säger så.
Väldigt ryckig körning, ja pratar väldigt ryckig!
Jag, min  nacke ,är dessutom oerhört känslig för den typen av bilhantering.
Så....som sagt. Det är sällan det blir som man har tänkt.

Idag mår jag mycket, mycket bättre  och tänker njuta av solen vovvar och vänner
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Torsten

Va' bra att du är bättre idag....kanske kompisen måste lära sej "mjuk-körning" ??

Visst blir man glad när solen skiner....lycklig är ordet !!!

Ha en bra helg! Ps Hör av er om ni vill göra nåt skojsigt! Ds

Postat av: alla strövelstorpslagottona

Men oj, säg inte att du behöver en ny behandling?

Hoppas hoppas att du blir bättre meddetsamma

pussar

2009-05-01 @ 22:16:11
URL: http://lagottoflickorna
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Usch vet hur det känns....men tyvärr vet jag oxå dom som kör sådär och det är INTE bra för en redan trasig nacke! Haha lite får ni allt vara avundsjuka på våran värme...vi sitter ju och är avundsjuka på eran vår/vinter med massor av härlig snö och solsken:)



Kramis på er alla....jag håller på att övertala Assar att åka upp till Piteå i september...men det går tröööögt;)

2009-05-01 @ 23:42:51
URL: http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se
Postat av: Monkan

Torsten:Vi är alltid öppna för förslag. Kram

alla strövelstorpslagottona:Det är redan bättre och solenvämer vad mer kan man begära?

Tessan och "pälsbollarna": Ja jobba på och kom upp när vi har våran inoff eller MH. ni kan bo i vår husbil om ni vill.Kom Assar vill säkert plocka både lingon o hjortron.Vi vill att ni kommer sååååååååååååååå mycket



2009-05-02 @ 01:07:00
URL: http://lagottokrullet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback