Utställning

i min väska för dagen var det nedpackat regnkläder  och paraply. Prognosen igår lovade regn sådet var härligt när klockan ringde i morse och solen lyste med sin varma strålar

Hundhuset anordnade sin första inoff utställning och med den äran!

Vi blev vänligt mottagna och väl informerade om var allting fanns och vad som gällde för dagen.

Jag packade upp tygbur och tygstol Slog upp en kaffe kopp och började den obligatoriska väntetiden med hundsnack och dags form.

Dottern kom med buss från sin farmoe och var tillsammans med oss hela dagen. Det var riktigt kul.

Det tråkiga var att det bara var en lagotto som kom och hon skötte sig med den äran, Litzi alltså.


Så här lyder kritiken:
Feminint huvud. Bra bett. Bra bröstkorg för åldern. Välkroppad. Välvinklad. Ännu ngt trång bak.
BIR + HP

I BIS finalen var vi med i de tio bästa. Kul.

I BIS veteran blev Litzi´s "stallkompis"  Curry, en 11-årig Flat, BIS 2:a. Vilken grand old lady!

Japp nu har jag försökt sätta in några bilder men icke  det funkar inte. Det får bli senare i såfall.
Nu är jag dötrött och tänker kasta mig sängen efter hundpromenad!!!!!

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: pia warnhag

Så stolt jag är över er.
Kram
Pia

Postat av: Primo

Kanon syrran! Vi är snyggast vi är vackrast vi är hela världens hopp!! Ja ja nu skriker matte här och tycker att jag nog ska dämpa mig lite för det kan se illa ut utåt med sånt skryt;)
Nospuss syrran!

2007-08-19 @ 23:22:01
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Monkan

Tack Pia
Primo: Jag tycker inte alls du behöver dämpa dig. Jag håller med.
Puss på dig med brollan

2007-08-20 @ 10:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback