En dröm går i uppfyllelse

Några av mina vänner har deltagit i en tävling.
Segla från Kanarieöarna till Västindien.

Nu har de gått i mål och jag är ofantligt glad att allt har gått bra.
Vilken prestation.
http://www.thindra.se/cruise-diary/  kan ni kolla in hela "äventyret".

Vovveliven tycker att deras dagar är otroligt tråkiga.
Totalt utan anledning , i alla afall synbar ,kortar deras tvåbenta vänner ner på
promenaderna och skogsbuset.

LItzi hon löser sina behov av aktiviteter på eget sät.
Hon plockar ner underläggen från bordet och gör små, små bitar av dem.
Hon tuggar sönder en elsladd!!!!! (som tur var inte i kontakten)
Hon hämtar ner förskäraren från köksbänken  och tuggar upp handtaget.

Hjärtat i halsgropen och numera är kompostgallret tillbaka.

Vad vore livet utan kompostgaller?

Jag längtar till julledigheten och de gör definitivt hundarna också.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: pia warnhag

GOTT NYTT ÅR och Grattis till min lilla sockertopp på 1 årsdagen
önskar Liquerizia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback