TIny tuft's Letizia di Leon 1 år

STORT GRATTIS till våran fantastiska lilla Snuffla på ett årsdag.
Naturligtvis skickar vi stora Grattis till alla Litzi syskon runt om i Europa.

Litzi är en otroligt påhittig hund och igår hittade hon på att ära upp en choklad ask!!!!
Aj aj aj inte kul. Det blev en resa till djursjukhuset för att få upp all choklad.
eftersom vi inte visste om Molle också ätit fick även han en "kräk"spruta.

Ja, inte hade han ätit nån cholkad inte, däremot Litsan, det vällde choklad ur henne.
Jag var såå glad att vi hann få ur henne allt så snabt.
Inom två timmar ska de kräkas enligt vet.

Jag ska säga att jag hade ont i magen och var så orolig på väg till djursjukhuset.
Som tur var var det nästan ingen trafik och det gick ganska fort de där 6 milen, vill jag lova.

Idag mår hon bara bra. hon busar och attackerar Molle som vanligt men vi får allt vänta med
paket och tårta några dagar

Hon har fått sova med oss i sängen eller med husse. Han tyckte hon skulle få mysa i sängen och ska hon så måste ju den andre (enligt husse).
Två mycket lyckliga hundar har sovit hela natten i dubbelsängen

Kommentarer
Postat av: Primo

Litzie min kära syster, naturligtvis skickar jag dig ett jätte grattis med...jag får skylla på matte som inte mått så jätte bra och var väl för upptagen att fira mig;)Usch vilken tur att du fick upp all chokladen, jag blev ju riktigt nervös när jag läste om det...
voff voff och nospuss på dig syrran!!

Postat av: Litzi

Primo: TACK. jag fattar inte att nåt så gott är så farligt. Jag som var så duktig och åt upp hela stora kartongen för lillmattemen sen blev det fart på matte. Hon ringde till vet och så snabbt in i bilen och iväg. Min husse är bra på att köra bil det är tur det.
Kram och nospuss på dig

2007-12-27 @ 21:03:23
Postat av: Elza

Grattis Kusin vitamin på din 1 års dag!
Vilken tur att du fick upp all choklad, jag har hört talas om att den visst är mycket farlig för oss hundar! Som tur är så tycker jag inte om sånt som är sött. Matte brukar säga att det är tur för jag äter allt annat som finns inom synhåll.
Kramizar från Elza och Alfons förståss

2007-12-28 @ 12:40:42
URL: http://www.lagottoalfons.elza.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback