Bella BIS

Bella BIS


Stort Mega Grattis till Bella och hennes fantastiskt duktiga matte som på inoff.utställning i Boden under lördagen blev Best in show - valp . Vilken dag!

Jag har haft helt otroligt roligt.  Traffat många fina lagotttovovvar och deras ägare. Vi hade en egen "lagottohörna" där vi verkligen fick tillfälle att prata vovve och allt annat mellan himmel och jord. Vi hann prata mycket för det var en otrolig mängd hundar som deltog, ca 150 i valpklass 1 och  2., så det blev en lång väntan innan det var dags för lagottovovvarna Jag trodde i min enfald att vi skulle vara hemma vid 15-tiden men icke.
Bella blev BIR och brorsan Lennox BIM ,vilket par!!! Tyvärr har jag inget snyggt foto att sätta in på honom. Ni förstår Molle är morbror till dessa två snyggingar så vi klappar händerna lite extra. 
 Dessutom blev Bellas kompis Smilla (jack russel) BIR så glädjen stod i högt i tak inär bi lämnade Boden. Tänk vi åkte i samma bil som en BIR och BIS hund.  "ooooooootrrrroligt" roligt.
Lilla LItzi var en tålmodig utsällningsbesökare. Ja hon fick inte komma in bara insupa atmosfären och då och då komma ut och springa runt  lite. Hon blev förståss beundrad av många till mattes stora glädje förståss.Som sagt vilken mysig och rolig dag.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Westerlund

Vill änn en gång tacka för att du följde med till Boden, gav fina tips och framförallt "peppade" mig att gå med Bella alldelens själv!!!
Får man boka in dig till utställningen på Grans 6/4? Pussa på prinsen och princessan från mig. Kramar/ Anna-Karin

2007-03-19 @ 23:45:23
Postat av: Monkan

Kram tillbaka.för mig var de himmelens kul att vara med.
Vi kanske ska skriva ett manageravtal;)

2007-03-20 @ 17:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback