Tisdag 13 mars

replek

Kamphundar kan man kanske inte kalla dessa två men en kamp har dom och även om utgången verkar självklar så är det inte alls säkert att den stora vinner. han är lite för snäll. Idag har hon bitit till i de allra heligaste för en hanhund, två gånger.

Lagottolek

Tänk när barnen var små ville jag att de inte skulle växa så fort. Jag ville hinna vara med och se och uppleva deras utveckling i minsta detalj. Nu känns det likadant med hundvalpen , det går alldeles för fort!
Jag funderar på att skämma bort henne riktigt mycket (så hon blir riktigt odräglig) Hon är ju så bedårande. Ja, ja fundera går ju. Det är tur verkligheten är en annan jag är inte så bra på att ha odrägliga hundar.
Dags för lilla kvällsturen. Go'natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad de ser ut att ha kul ihop! Vilken liten juvel du har! Känner så igen mig, vill inte att Tito skall bli stor, vår lillebror i familjen..... Ofta tänkte jag när barnen var mindre, tänk om man kunde stoppa tiden nu. Men var tid har sin tjusning, tycker nu ändå att det är skönt med en rumsren hund som inte tuggar på allt han hittar..... Han är dock fortfarande lillgossen och kommer så alltid att vara.

2007-03-13 @ 21:09:50
Postat av: Carina

Hej!
Sitter här för minst 100:e kvällen och filar på nya hemsidan som aldrig verkar bli klar =( Nåväl, nu närmar det sig i alla fall publicering, så hoppet lever...
Dom är då för söta dina 4-benta! Hoppas bara att Molle inte är för snäll med skitlisan, för det får han säkert sota för framöver...
Kollade precis in på klubbens hemsida - Dom har nu lagt ut dagordningen för årsmötet. Visste du att jag ska åka ner förresten?

Postat av: Monkan

Ulrika: Ja, just nu när jag torkat ski... och jagat valp och är trött så kan jag också se fram emot den rumsrena perioden. Vi ses på lördag.
lycka till

Carina: Han är för snäll! Den enda som verkar ha lite respekt för honom är Loppan och det går säkert över det med.
Vad bra att Du åker på mötet. Då kan jag få lite inside info sedan. Jag går in och kollar dagordningen.

2007-03-14 @ 15:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback