Födelsedag....

...har sonen idag. 15 år.
Jag kommer ihåg berättelsen om min födelse som mina föräldrar levererade varje år och lovade mig själv
låta mina barn slippa detta.

Har jag hållit mitt löfte?
NEJ

Jag berättar varje år om hur det såg ut utanför fönstret på förlossningen.
Hur högt solen stod eller  hur regnet öste ner.

Konstigt sa, dottern idag det låter så positivt fastän det var regn och blåst!

Ja,så är det positivt alltså.

Trots att jag en del dagar är ganska less på   öööööö ,   orka, chilla, vad ger dé och
alla andra uttryck som ungdomar uppfinner.

Hmm idag fyller sonen år och  för 15 år sedan stod regnet som spön i backen
och fem minuter efter hans ankomst sprack det upp och
solen lyste sina vackraste strålar mot oss.

Barn är underbara!


Godnatt



__________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Lena

ÅÅÅh, hoppas att man aldrig glömmer just de där timmarna när det viktigaste av allt i livet inträffade!

Hälsa grattis i efterskott till sonen! Och grattis till dig åxå!

2007-05-13 @ 21:01:09
Postat av: Monkan

Det ska jag göra och tack.

2007-05-15 @ 20:22:58
Postat av: åsa granström

Vilken fin bloggsida du har och vilka mysiga vovvar!

Postat av: Monkan

Tack Åsa och välkommen tillbaka

2007-05-25 @ 11:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback