Kylan är bra

....för vissa.
Litzi är helt galen i skogen. Hon gasellhoppar och rusar runt och anfaller Molle så ofta hon kan.
Idag har jag skrattat högt.eftersom hon har varit lite slö på att leka är det himla kul när hon kör runt.

Vi håller på att vidga marknadföringen lite grann.
Hon har en filt uppkallad efter sig och nu har jag upptäckt detta.
Det har säkert en fantastisk smak.


image122

Mullig ?  ja
Eldig?...ja, till och från.

Ja och det där med fynd och bästa köp . Det är inget nytt ..Det vet jag redan.

Däremot tror jag inte att Litzi och jag är riktigt överens när det gäller det där med mulligheten.
Hon är mer inne på linjen att hon är mot svältfödda hållet..

Jag måste säga att hon är väldigt tydlig i sitt kroppspråk  eller?


image123


Är man hungrig när man sover i matskålen eller blir drömmarna bättre med d

Kommentarer
Postat av: pia warnhag

Det tar mycket energi att vara "eldig" så då måste man bevaka när det kommer mat i skålen
Kram från gammelmamma

Postat av: Anna-Karin Westerlund

Ja, vad ska man säga. Du har helt fel jobb Monica, du ska ju enbart jobba med marknadsföring!!!
Kanske även lite författarskap inte vore helt fel heller. DU ÄR HELT OTROLIGT BRA!!!
Själv har jag ytterligare en gång konstaterat att jag INTE ska hålla en sax i mina händer. Fick ringa våran proffsiga "hundfrissa" igårkväll för att få en AKUTTID redan idag. Jag hade nämligen förvandlat min lagotto till en nedrakad beddlington-terrier med ½ sides förlamning vid huvudet. Ja det var ingen vacker syn. Som tur var fixade Theres tillbaka min lagotto idag på fm./KRAM A-K

2007-11-07 @ 23:24:23
Postat av: Monkan

Pia:Du har ju helt rätt, vad otänkt jag är.

Anna-Karin:Tack för berömmet det värmer. Jag blev lite orolig där ett tag att du ville byta ras;-)

2007-11-08 @ 12:48:26
URL: http://lagottokrullet.blogg.se
Postat av: Ulrika Jönsson

Håller helt med Anna-Karin, du som har blick för att hitta allt borde byta branch....

2007-11-09 @ 12:36:45
URL: http://lagottotito.blogg.se
Postat av: Tessan

Hej Hopp!
Ser att det är ett släktdrag....att ligga med huvudet i matskålen;)
Kramis
Tessan

2007-11-11 @ 14:08:19
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback