Nu då

...är vi på gång med lydnadsträningingen.

Jag gillar att träna utan att behöva åka så långt och vid stranpromenaden
finns enorma gräsytor och massor med störande människor och djur
som går eller sveper förbi på annat sätt.

Där har vi idag tränat platsliggnig
Molle har legat medan Litzi tränat. Kul kille han låg platt utan ett enda gnällljud i säkert 5 minuter.

Prinsessan fick träna linförighet och hon är riktigt duktig.
Behöver bara få in henne närmare till sidan.

Utställningssäsongen är slut för vår del och nu ska jag klippa ner hennes huvud riktigt kort.
Sedan är det bara intala sig att hon är sötast ändå.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Hej och hå!

Ja här är det 1 utställning kvar, vi åker och hälsar på Pia och Håkan och tar då Sofiero som sista utställning, sen åker Primos päls!



Pussa på Litzie

Kramis!

Postat av: Lena

Klippa huvudet kort - jag hoppas du menar pälsen ;-)

2008-08-25 @ 17:04:22
Postat av: Yvonne

Klara han att ligga plats när du tränar med "lillsyrran".. Wow! Det hade min aldrig klarat. Han kan ju inte ligga ens för sig själv..

2008-08-25 @ 21:45:32
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: monkan

Tessan: Lycka till och ha så himla kul.



Lena:Få se då, var det lärare du passade till;)



Yvonne: Ja, inte sant, vilke cool kille han har blivit. Kanskejag ber Molle snacka lite med Totti

2008-08-25 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback