Puh

.Vad dagarna springer fort iväg.

Jag hinner inte riktigt med.  Upplevelsen är ungefär som i maj. Såååå mycket att hinna med och sååå lite tid.

Planerar och jobbar för en massa spännande och roliga saker...
och glömmer ständigt bort att även det roliga tar tid

Planerar en halvårskurs inom min utbildning
en kurs genom ett studieförbund, informationsträffar om dessa.
Packa saker och sånt till min dotter, flyttbilen går till helgen.

På detta trevliga har kulturrådet hittat på att de vill ha en beskrivning på nåt
som jag i nuläget inte har en aning om  och absolut inte får tag på nån som vet mer än vad jag gör!
Frustrerande.

Sen var jag bara tvungen att storstäda sovrum och badrum i helgen.

Nu säger kroppen ifrån och jag är nästan i sank.

Gnäll, gnäll, gnäll

(känns faktiskt riktigt bra att gnälla)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback