Semester och WDS

och världsutställningen väntar så det blir ett tag innan det kommer nåt nytt här.

På väg ner till Sthlm  stannar vi och hälsar på en av mina favvokusiner.
Jag har faktiskt aldrig besökt henne där hon bor nu.
Ska bli såå kul.

Å sen blir det gemensamt boende med LItzis uppfödare. Vi får träffa min favvopingla Liquerizia (Litzis mamma) och sambon får träffa sin favorit, Intensa.
Kärt återseende både två och fyrbenta.

Litzans brorsa Primo med matte kommer också. Dem har vi bara träffat när vi hämtade Snufflan och det var länge sen.
Såååååååååå kul. Jag tror att de kommer att vara lite svårt att gå och lägga sig......

Världsutställningen sen, ja, Herre Gud.  174 anmälda lagotto, över 90 tikar och vi går som 34 i ringen.

Det blir varmt

och vi ska ha kul.
Tänk att få uppleva en värlsdutställning.......med hund!

Vi syns
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Ulrika Jönsson

Kör försiktigt och lycka till! Hälsa till alla.

Postat av: pia warnhag

Jag längtar SÅ efter att träffa er, ÄNTLIGEN

Kramar i massor

2008-07-02 @ 22:47:22
URL: http://lagottoflickorna
Postat av: Lena

Väntar med spänning på en rapport från er resa.



Men tror och hoppas att det gått bra ;-)

2008-07-06 @ 18:27:39
Postat av: pia warnhag

Vill bara tala om hur det gick för "snufflan" och säga JÄTTEGRATTIS. Circuiten rött band, jättebra och Världutställningen ömdöme EXELLENT ännu bättre.

Vilket underbart fint ekipage ni är, du och snufflan. Jag är SÅ stolt. Tänk att Monica har blivit värlshandler. Glädjetårar har fällts i Skåneland

Alla kramar som finns till er

2008-07-12 @ 00:58:22
URL: http://lagottoflickorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback