Utmanad

.. av lagottoflickorna

Så här ska det gå till:

Ni utmanade kan kopiera detta: Varje utmanad börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utvalda ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna. (dessa)Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit valda och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...Lagottokrullet har blivit utmanad av lagottoflickorna

 Att avslöja : 6 underliga/egendomliga saker om mig själv. Svårt mycket svårt...........;)
1. Hatar att prata med någon innan jag ätit och druckit kaffe. (jag får ofta kaffe på säng)
2. Måste tvätta håret när jag ska göra nåt som är viktigt .
3. Kollar hundarnas vattenskål stup i kvarten även när jag nyss fyllt på den.
4. Älskar att läsa högt för andra, helst dikter.
5. Promenera i öösregn
6. Läsa böcker på toan

Jag utmanar
Lagottotito
Qarro qaramell
Totti Galotti


Kommentarer
Postat av: Ulrika Jönsson

Kul! Antar utmaningen, skickar den vidare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback