En massa stuff

Nu har det hänt.Min dotter har klarat körkortet
GRATTIS GRATTIS GRATTIS



Så här glad blev hon.


Tjoho vi vill också vara med och hoppa.



En prommis med Litzis bäst buskompis



Här Cuda får man alltid godis: Matte har sagt vi måste sitta stilla hon vill inte attt vi ska hoppa ner hur som helst.
För högt säger hon. Hon har ingen aning hur högt vi kan hoppa!


När matte skjutsat lillmatte till flyget åkte hon och tröst shoppade  mjukisdjur till oss.
Hon måtte ha varit riktigt lessen för mjukisdjur brukar vi inte få.

Vi var riktigt duktiga.
Vi hjälptes åt att slakta den stora rosa och den lilla har vi fortfarande kvar att ta itu med.
Det är jobbigt ska jag säga vi blev helt slut.











Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Eva Hedman

Men ni ser rätt nöjda ut...!! Bara ni inte gör som Babben gjorde, åt upp stoppningen och sen fick jag hjälpa till att dra ut den...där bak! Snyggingar!

2008-11-07 @ 07:05:43
Postat av: pia warnhag

Förstår att ni blev trötta, vilket jobb. Men kan tro att ni hade roligt under tiden

Kramar

Postat av: Christina Lindgren

Cilla har faktiskt en tiger kvar sen valptiden. Öronen är tämligen obefintliga och benen haltar kraftigt, men härom morgonen slickade hon Tiger från hjässan till svansen, noga! Kan det bero på skendräktighet tro?

Har just fått det nya halsbandet från Göteborg, ska ut och prova det snart.

2008-11-07 @ 16:50:44
Postat av: Hannah

Ha ha den sista bilden är riktigt härlig!Jag köper aldrig gosedjur till Tristan, han slaktar den bara på 2 sekunder

2008-11-08 @ 10:19:17
URL: http://takycard.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Hälsa ett jättegrattis till dottern från mig!!!

Vi hörs/ Anna-Karin

2008-11-10 @ 00:16:20
Postat av: Monkan

Eva. Har hänt det också

Pia: Helnöjda

Cici. Lycka till med träningen

Hannah:Japp Molle bolle gör likadant. Litzan är lite försiktigare.

Anna-Karin: Jag hälsar absolut.

2008-11-10 @ 08:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback