Inspirerad

...av Qaramellens matte och klickerträning började vi igår med att klickerträna.
IGEN!!

Igår var jag lite duktigare på att hitta rätt timing och tålamod att vänta på rätt beteende.
Idag är jag helt såld på klicker.

Jag trodde att Molle kommer aldrig att bära en sökrulle tillbaka till mig.
Jag tror jag har fel............

Jag vill ha tips på en bra klickerbok.
En lättläst  som tar fasta på hur jag ska göra och inte en massa laj om annat för att fylla sidor.

Så........

Dags för en ny träningsrunda i köket!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sussie

För tävlingslydandsträning rekommenderar jag varmt Lydnadträning i teori och praktik. Dyr, men väl värd det!!! Sen har www.canis.se en gratis klickerkurs via mail. Man får lektioner till sin mail med artiklar som ska läsas och med praktiska uppgifter. Övningar och artiklar är hämtade ur nämnda bok...

2008-11-12 @ 16:27:08
URL: http://www.freewebs.com/grundforsbacken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback