Helgen har varit

...full av aktiviteter.
Lördag träffades vi ett gäng med krullisar och tränade lite lydnad, gjorde kontaktövningar och fikade .
Fikandet blev absolut inte så mysigt som det kunnat vara eftersom nordan blåste isvindar.
Vi skulle verkligen ha behövt en brasa 
Som en "aktivitetare sa, Man kan inte fika ute utan eld.
Så nästa gång får det allt bli en brasa.

Jag passade också på att dela ut lite godsaker, som vi fick av våra sponsorer när vi hade aktivitetsdagarna i maj,
Jag upptäckte när jag städade hundrummet och plockade runt på grejorna, att godiset har ett bäst före datum. Det passade bra att dela ut små och stora påsar

Vi håller på att undersöka att ha en rallylydnadskurs under vinterhalvåret så alla ni intresserade av aktivering under vintern hör av er till mig eller Ulrika (SLRK's aktivitetsombud)

Min älskade <3 dotter kom hem från Gbg
Hon stannar hela veckan , underbart
Sambons son kom hem från Lund och stannar hela veckan. 
Underbart att ha ungarna hemma.


Söndag blev det mycket promenader 
först med dottern och sen med Cuda sötpudel och matte(hon också söt förståss)

Lite  med betoning på lite, lydnadsträning med Molle.
Cuda ska tävla till helgen så det blev en genomkörare och de är så duktiga.

Kväll= soffa och film
Tjingeling 

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jönsson

TACK TACK!!!!! För att du hoppade in som aktivitetsombud. Du är en klippa! Fiffigt av dig att dela ut godiset sådär.

2008-10-27 @ 18:07:43
Postat av: Christina Lindgren

Tack för den trevliga lagottoträffen. Men jag glömde fråga dig var man får tag i det där halsbandet.

2008-10-28 @ 10:15:04
Postat av: Hector

Hallå! Jag är mirakulöst helbra i mitt knä (sa gubben som heter v e t e r i n ä r). Rally-lydnad absolut, jag är med om inte matte kan så kommer jag själv, rally låter kul :) GODIS, sa du godis, vardå??? jag hittar inget!!!!

2008-10-28 @ 11:25:25
Postat av: Monkan

Ulrika: klart vi hjälps åt.

Christina:Hörav dih till mg kan Du få tel nr.

Hector: Din buse. Försök få matte med vet ja. Vad skönt att Du är frisk.

Postat av: pia warnhag

Men hallå Monkan, har du stigit i graderna? Ja det är reda med dej.

Kramar

2008-10-28 @ 19:39:58
URL: http://lagottoflickorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback