Kallt kallt

Nu så är jag jä....less all kyla -21, -23, -19, -17 ahhh varmt -23 näääj

Både tassar och ansikte fryser till is. Hundarna blir sura av för lite rörelse och min kropp har gått i kvav.

Fy fså irriterad jag är. Värk värk värk...........Fan!  Jäk.. kyla


OCh så vansinnigt vackert........


Idag har jag träffat min projektvovve. Den som jag ska lära nåt under min instruktörutbildning.
Nja nu blev det fel. Det är inte hunden utan matten som jag ska hjälpa.

En kanonfin jämthund, hjälp.... det jag kan minst om är jakthundar.
Så nu har jag påbörjat min analys......
Visst låter det lite märkvärdigt?  Ha ha

Imorrn ska jag använda min födelsedagspresent, en spabehandling á 2 timmar
och innan det hoppas jag på att få pussa på Torsten guldnos.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Torsten

Jajamen...kommer du håller jag mej hemma!!! HOppas vi syns imorrn då, ska skynda mej o sova så jag är riktigt pigg! Sov gott! Kramen

Postat av: Stella

Hua så kallt ni har, tassarna kan ju frysa fast. Hoppas att ni går mot varmare tider!

Ha en trevlig fredag!

2009-02-19 @ 23:28:36
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Men stackars er, så jäkla kallt.!!!!! Lycka till med din utbildning med hunderiet. När fyllde du år förresten?

Kramarna

2009-02-20 @ 00:29:35
URL: http://lagottoflickorna
Postat av: Bengta

Fy sjutton så kallt men vackert men vad hjälper det när man fryser. Vi som tycker vi haft så kallt mellan 5 och 13 minus. Det är ju rena sommarvärmen mot eran kyla. Hur fungerar det med hundarnas tassar tycker mina får svårt vid ca -15 men det är klart dom är ju inte vana vid så mycket kallare än så är det är kanske något man vänjer sig med.

2009-02-20 @ 13:10:45
URL: http://www.lagottobella.com
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

JA JÖSSES DEN KYLAN ÄR JAG GLAD OCH SLIPPA!! Men som du skriver så är det ju otroligt vackert!



Jag är så nyfiken på din instruktörs utbildning? Vad är det för utbildning, genom vem, hur länge.....osv osv;)

Tack för erbjudandet om boende...Men Assar är sån som inte vill vara ivägen för ngn och vi kan ju aldrig ( ja iallfall inte en så länge) bjuda tillbaka .....liiiiite trångt liksom;)

Kramis till er alla!!

Postat av: Monkan

Torsten.puss

Stella: Japp idag är det bara -6

Strövlarna:Tack för det. Jag fyllde i augusti!!!

Bengta:koppelfri rastning är bästa då håller dom igång det dom behöver.

Tessan. Nä kroppen hatar det. Snälla Tessan säg till Assar att vissa saker behöver man inte bju igen.

VI har verkligen plats! Fråga Pia!

2009-02-21 @ 17:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback