En timma full av skratt

...har jag fått idag när Torsten med matte kom på besök.

Helt underbart när lilleman skuttade omkring i skogen.

Litzi visade också prov på mammatakter när hon med ett vovv
kallade på Torsten då han var lite ouppmärksam var vi var på väg.

Vad håller dom på med? Torsten håller sig på behörigt avstånd.






Aha vad händer därborta månntro?

Vilken snygging !!



Efter en massa grävträning och bus i snön blir en liten lagottokille mycket trött.



Kom snart igen Torsten och matte också förtåss.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Torsten

Tack för en härlig stund i skogen!!! Jag kommer snart tillbaka o jag tar matte med mej!!! puss o kram

Postat av: alla strövelstorpslagottona

Kan bara säga stora kramar till er alla, helt underbart

pusselipussar

2009-01-06 @ 23:38:29
URL: http://lagottoflickorna
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Så mysigt ni haft...Primo är jätte avundsjuk att Torsten varit hos hans syster!! Men Torsten är ju bara så gudomligt söt...tänk om jag kunde komma upp på en fika;)



Kramis på er!

2009-01-06 @ 23:40:05
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: Monkan

Torsten:Puss tillbaka

Strövlarna:Detsamma till er.

Tessan: eller varför inte en hel helg?:)

2009-01-07 @ 12:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback