Idrottsgalan

...tittar jag på från sängen.

Jag har röntgat både nacke och lungor idag och det  känns.....
Att det kan bli så ont på så kort stund!

Skit  i det
Grattis Charlotte Kalla !
Jag höll alla tummar och tår. Vilken tjej!

Vilken Norrbottenskväll.
Brolle och Marcus Fagervall underhöll och Kalla tog hem en drös med priser.

Heja Norrbotten!

Å bara en liten hälsning från Håkan Södergren och Ankan Parmström.
Svenska folket har sån okunskap i idrott så att vi har röstat fram fel vinnare!
Ingen av hockeysnubbarna vann!

Puckon är mitt svar till dem.
Folket röstar på den folket vill ha!

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jönsson

Såg inte nån idrottsgala, ser att jag missat nått.

Stilla undran bara Men HALLÅ Håkan Södergren och Ankan Parmström, Svenska folket består ju också av hockeyfantaster, kanske ni skulle kliva ur ert bås och komma in i verkligheten!

Postat av: Monkan

Ulrika: Dom tänkte inte på det!

2009-01-20 @ 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback