Sååå trött

är jag efter en helt otroligt rolig och lärorik helg.
Lite fest och mycket kursande.

När tankarna klarnar kanske det kommer
lite rader.

Jag måste däremot berätta att vi haft "storfrämmande"
Molles syster Annzo med dotter vacker Bella kom på en snabbvisit

Kan man annat än bli kär .....
Kolla in syster och bror så söta dom är
ModellBella är den enda som har lite fotogenic eller vad det heter



Prinsessan Litzi ser helt enkelt inte klok ut.
Huja vilken slarvmatte hon har......

Tur att hennes uppfödare inte bor i närheten då skulle hon säkert stå på bron i morrn!!!
Å inte för att dricka kaffe


Nä nu finns det inget liv kvar i varken knopp eller kropp.


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Eva H

Så himla lika syster o bror är!!! Å ruskigt söta! Det är se allihopa... Kram

Postat av: Carola

Vilken fin bild att du lyckades få alla att titta in i kameran! Lennox och Bella är riktigt lika!

2009-01-30 @ 08:06:39
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Är det Litzan? Skojar bara, det är väl ändå insidan som är viktigast? Ja just det, hon är visst lite sur nu, så det är väl bäst att utsidan blir ok i väntan på insidan, hahaha

Om jag kunde skulle jag stå på bron och dricka kaffe.

kramar

2009-01-31 @ 01:10:09
URL: http://lagottoflickorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback