Plötligt händer det

...eller ?
Ja, jag erkänner jag har haft lite magpirr inför helgens utställning.
På två utställningar har Litzi tagit två cert så var det då dags för den tredje
med en domare som sist vi träffades inte hade så mycket övers för Sessan.
Så vad hände då idag.
Ja just nu har jag ingen aning. Jag är mest omtumlad

1k, 1kk, BT2, cert, r-cacib = CHAMPION

Fattar inte att det kan hända.........

Therez var gullig och lånade ut kameran så jag hoppas få visa bilder från ringen
så småningom.

Här kommer nu Championessan




Soil Bister heter Domaren och 14 anmälda lagotto.

Nu åker vi på semester så det blir lugnt på bloggfronten ett tag.

Tjoho
Nu ska vi fira.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Stella och Doris matte Lotta

GRATTIS!!! Vi fattar inte så mycket av det här med utställningar men Champion det är fantastiskt, det har vi lärt oss!!!



Ha en underbar semester, det är ni värda!!

Postat av: Cici Lindgren

Stort grattis från Cilla, Helen, Cici och Åsa.

Ha en trevlig semester och kör försiktigt på vägarna.

2009-07-05 @ 21:23:57
Postat av: Eva B

Stort grattis från hela gänget i Malmberget!

2009-07-05 @ 22:21:23
Postat av: Primo

SYRRAN DU ÄR BÄST!! jag är sååååå jävla stolt över dig min egna snygga, vackra ,underbara syrra!!! HIPP HIPP HURRA!!!!!



MATTE JUBLAR OCH GRATTAR OCH FÅR TÅRAR I ÖGONEN...ähmmm det där med tårar fattar jag inte mycket av...men men!

PUSSAR I MASSOR TILL ER ALLA!

2009-07-05 @ 22:53:14
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie o Totti

Vilket flyt! Grattis i stora lass!

2009-07-06 @ 01:14:37
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Postat av: Birgitta o Hector

Jag höll tummarna så de blev blå :) GRATTIS till Championessan 3 cert av tre möjliga!!!! Hoppas ni får en trevlig road-trip i lyxbilen. Kramar

2009-07-06 @ 13:26:39
Postat av: Torsten

Lill-prinsessan!!! GRATTIS igen!

Ha nu en skön semester, kör försiktigt!!

Kramar från oss!

2009-07-06 @ 14:01:53
URL: http://www.prinstorsten.bloggagratis.se
Postat av: Sussie

Men vilket stim ni är i! Megagrattis till championatet! Vilken mycket vacker tös du har. Förstår att du svävar omkring på de rosa molnen... :)



Kramar

2009-07-07 @ 08:25:39
URL: http://qarroqaramell.blogg.se/
Postat av: Monkan

Stella och Doris matte Lotta : Jag fattar inte riktigt heller ska jag säga. TAck så mycket.

Cici Lindgren: Tackar tackar. Nu ska vi bara njuta av semestern.

Eva B: Tack så mycketoch tack för senast. JAg blev ju dösugen på era fina puppisar.

Primo: Sessan hälsar till sin favvobrorsa och tackar så mycket . Jag för min del är mer koko än vanligt.

Britt-Marie o Totti:Tackar och bugar.

Birgitta o Hector:. TAck så mycket. Det hjälpte med dina tummar...

Torsten:TAck å tack. Vi taar det bara lugnt.

Sussie: JA, är det inte otroligt. Jag bara skrek som en galning. Kramarna



2009-07-07 @ 20:23:12
Postat av: Cuda

Grattis Litzi det gjorde du bra!

2009-07-08 @ 16:54:02
Postat av: Yvonne och Galotterna

Stort Grattis till er. Lite sent kanske, men välment ändå. Hoppas ni haft en trevlig semester-tur.

2009-07-19 @ 23:40:37
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: Monkan &litzi

Cuda: tack så mycket är man krullig så är man bäst eller?. Grattis själv till första priset.

Yvonne och Galotterna. Tack och vi har haft det helbra. Faktiskt rört oss i era trakter.

2009-07-20 @ 22:10:30
URL: http://lagottokrullet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback