Vilken semester

....och ännu är mycket kvar!

Vi har haft set så himla fantastiskt bra.

Vi började med att köra 1 timme!!!!!
Sen började championchocken släppa och jag blev helt slut.
dag 2. Körde vi desto längre. Vi måste bara möta Litzi's uppfödare somvar på väg norrut.
Vilket möte sen! en egen liten sång hade hon gjort till oss för att fira championatet.
Tack snälla Pia och Håkan för en underbar hund.
Lite foto som tyvärr inte blev så bra.

Liq, min favvo tjej och Litzi är sååååå lik sin mamma



Sen drog vi vidare till sambons dotter med sambo som har skaffat en
fantastiskt fin liten Aussi kille.
Det var så roligt att vara där och se hur fint de har och få umgås några dar.

Lille Hamlet


 
Nästa mål var min dotter och Göteborg.
Eftersom regnet öste ner åkte vi vidare till Orust.


Där var det betydligt bättre väder och så mysigt sen ........

Fortsättning följer.........
( Tänk vilken tur vi har som har så underbara barn, Det blir lite kramp i hjärtat)
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Torsten

Välkomna hem!!! Jadå, jag kommer o badar när solen skiner igen....

Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Med underbara föräldra får man underbara barn, eller? Så mysigt ni haft och förhoppningsvis får....Många kramar från mig

Hade det inte varit så förbaskat långt till er hade jag kommit själv med hundarna!

Kramis! Men du vill ju höra den fina sången till Litzie...

2009-07-21 @ 16:08:22
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Camilla & Lusta

Ser man på, du verkar ha en hellyckad sommar för svamphundar är aldrig fel att få :-) Faktiskt har jag en enorm utställningsabstinens för det har onekligen sin tjusning. Men tala inte om för schäferfolket att jag har sagt det för då får jag stryk.

2009-07-29 @ 17:24:36
URL: http://www.brukshundar.nu
Postat av: Monkan

Camilla&Lusta: Den infon kommer aldrig att lämna mina läpparler Ha det gott

2009-08-07 @ 11:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback