Hemma igen

Jag börjar från




Jag är en av de få som aldrig besökt Globen så lördakväll fick jag uppleva två premiärer.

Melodifestival och Globen besök!

Våra platser hade kunnat vara bättre..... Och ändå är jag helnöjd med upplevelsen.
Det där med att svenskarna är ett tyst och stillsamt folk stämmer inte alls när det är schlager på gång.
Det var ett jäk... liv på publiken. Kul

"Barbiedockan" som syns längst ner i bild är nån av tjejerna i Alcazar





Nu är det klart och guldet singlar ner från..ja nånting!

Frågan kvarstår  Vann rätt låt?







På väg till hotellet efter en resa i knöfull och för en gång skull
stämningsfull, tunnelbanevagn passerade vi denna fantastiska restaurang.

Tyvärr var den också knöfull så vi fick äta på ett annat ställe.






Snygg och exklusiv precis som sin namne Tiny Tuft's Primo di Leon



Under måndagen fick jag behandling av min atlaskota och jag tror nästan inte
att det är sant men det är en förbättring i min nacke!!

Glad Glad Glad.

Vi firade förståss.
Kan jag åka buss stående i 25 minuter utan att få värk (första gången det har hänt så länge jag minns)
Då är det värt att fira.




Lite vovvebilder från dagarna som varit.



Ahha min favvokompis Cuda hon kan leka hon.

Jag gräver lite här jag Cudas matte brukar alltid ha fickorna fulla men underbart god Frolic.




Idag har vi träffat Torsten igen. Matte kallar honom gullTorsten
men han är lika mycket Gasellkatt som jag.






Här krävs en extra lång genomgång av alla dofter. Några kändisar eller?



Matte surrade om hur skönt det var i solen och Torstens matte hade med sig kaffe och kanelbulle !
FIck vi smaka?

NÄää, snålkärr....är vad min matte är.

Jag (Molle) gjorde tappra försk att bära bort bullpåsen från ryggan
men icke hon har ögon i nacken den där kvinnan.


Det är sånt här hon tycker är så vackert




Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Torsten

Va'???? Fanns det bullar...??? Att ingen sa nåt...

Det var kul idag, som vanligt när man är med er! Längtar redan till nästa gång....Monkan, du är sööt! Pussar till er!

Postat av: Cici Lindgren

Vad skönt att du blev bättre i nacken. Hoppas att det håller i sig. Min dotter och jag är förskräckligt nyfikna på vad det är för behandling du varit på med din Atlaskota? Kommer du på rally- lydnaden?

2009-03-18 @ 19:42:30
Postat av: Stella m matte

Här har det minsann varits ute på trevligheter, matte är avis på festivalkvällen, jag är avis på er promenad idag, jag hade gärna varit med, men lite väl långt att lifta...

2009-03-18 @ 20:41:26
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se
Postat av: alla strövelstorpslagottona

Så härligt ni har haft det i dag. Min dag har varit mindre trevlig.

Hoppas hoppas att behandlingen hjälper dej lilla gumman.

Vi håller allt vad tygen håller för att du ska må bättre.

kraaamar

2009-03-18 @ 23:24:38
URL: http://lagottoflickorna
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Tror knappast att du är en av "få" som ej besökt Globen! Jag tex har aldrig varit där! Måste ju ha varit en upplevelse!



Men att Primo öppnat restaurang! Hmmmm är det det han pysslet med på nätterna;)



Underbart med din nacke,förstår att du firat!

Kramis på er allesammans!!

Postat av: Monkan

Torsten: missade du bullarna T?Du behöveringet mer socker Du är så söt ändå.



Cici: Japp vi ses på lördag då får ni veta allt!

Stella: Säg till matte att festivalen är värd att prova.Du ta med dig folket upp vi har så kul.

Strövelstoprlagottona: Ja, det håller i sig jag har inte haft värk på höger sida under hela veckan !!!!!

GLAD är jag.



Tessan m pluttar: Härligt att höra. Min omgivning såg ut som att jag var en alien när jag sa att jag aldrig varit där. Stora helarkramen till dig.

2009-03-20 @ 09:17:28
Postat av: '♥♥♥♥lotta, Juni o Cola♥♥♥♥

å så härligt. jag hade oxå velat vara i globen. men tack, vi kände feststämningen ända hit:)

2009-03-21 @ 08:17:17
URL: http://juniocola.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback